• ΣΤΟΧΟΙ - ΠΑΙΔΙΚΟΣ & ΒΡΕΦΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ – ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ ΓΛΥΦΑΔΑ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΛΙΜΟΣ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ 001
  • ΣΤΟΧΟΙ - ΠΑΙΔΙΚΟΣ & ΒΡΕΦΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ – ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ ΓΛΥΦΑΔΑ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΛΙΜΟΣ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ 002
  • ΣΤΟΧΟΙ - ΠΑΙΔΙΚΟΣ & ΒΡΕΦΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ – ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ ΓΛΥΦΑΔΑ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΛΙΜΟΣ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ 003
  • ΣΤΟΧΟΙ - ΠΑΙΔΙΚΟΣ & ΒΡΕΦΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ – ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ ΓΛΥΦΑΔΑ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΛΙΜΟΣ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ 004

ΣΤΟΧΟΙ
ΠΑΙΔΙΚΟΣ & ΒΡΕΦΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ – ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΓΛΥΦΑΔΑ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΛΙΜΟΣ - ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ

Στο «Κουκλόσπιτο» το μαθησιακό περιβάλλον αποτελείται από πολλαπλά ερεθίσματα τα οποία πηγάζουν από την ατομική εμπειρία, την ανακάλυψη και τη δημιουργία των παιδιών. Το πρόγραμμα για τον λόγο αυτό βασίζεται σε εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα, Projects και στην διαθεματική προσέγγιση της γνώσης.

Ανάλογα με την ηλικία τους τα παιδιά έρχονται σε επαφή με δραστηριότητες οι οποίες έχουν σκοπό την καλλιέργεια διαφόρων δεξιοτήτων τόσο σε κοινωνικό όσο και σε εκπαιδευτικό επίπεδο. Για εμάς σημαντικό είναι να δίνουμε τα κατάλληλα ερεθίσματα στο παιδί για να πιστέψει στον εαυτό του και να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Βήμα-βήμα μαζί με τις δασκάλες το παιδί αρχίζει να αυτονομείται και να νιώθει πως οι δυνατότητές του ολοένα και αυξάνονται.

Το Σχολείο μας θέτει στόχους πολλαπλούς και ρεαλιστικούς, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τις αναζητήσεις των ίδιων των μαθητών. Σημαντικός στόχος είναι η συνεργασία των παιδιών μεταξύ τους μέσα σε ένα πλούσιο μαθησιακό περιβάλλον παρέχοντας στα παιδιά διαρκώς ευκαιρίες για μάθηση. Ένας ακόμη στόχος μας είναι η αξιοποίηση του «λάθους» από την πλευρά του μαθητή, έτσι ώστε να επανασχεδιάζεται ακόμη καλύτερα το εκπαιδετικό έργο και να προσφέρει ακόμα πιο πολλές εναλλακτικές στους μαθητές. Τέλος, σκοπός μας έιναι η ενίσχυση της κριτικής σκέψης, της νοητικής, συναισθηματικής, κοινωνικής και γνωστικής πλευράς των μαθητών μας δρώντας μέσα σε ένα πρόγραμμα το οποίο συνεχώς μεταβάλλεται ανάλογα με τις ανάγκες των παιδιών και της σύγχρονης εποχής που αλλάζει με γοργούς ρυθμούς.